6 Ağustos 2011 Cumartesi

Kahraman Tazeoglu - Sustu Aşk


Sensizliğe acılan kapılar ardında
çömelen ıssız karanlık
dilime kilitler vursa da
...dinmeyecek içimin kırgın yalnızlığı..

Sustu aşk...
İçimizde büyüyen çığlıklar kimsesiz...

Keskin sessizliğinde fırtınaların
bir zamanlar yalpaladım,
yine de düşürmedim seni
kalbimin yumuşak yatağından...

Soluğum kesik kesik,
yokluğunu avutuyorum...
Soluğum kesik kesik,
yokluğunu uyutuyorum...
Seni neden seviyorum?

Sustu aşk
içimizde kanayan şiirler çaresiz...

İçimin dargın aşığı,
bağışlamadı yıkıp gecen gözlerini
ve hiç bir soğuk yokluğun kadar üşütmedi,
yaradana acılan avuçlarımı...
Biz,
geçmişi geleceğe ihbar edip
suçlu ilan ederken,
birbirimizi
hiç sorgusuz,
aşkın darağacına asıldık...
Ve öldük
mevsimi geçmiş gelincik misali...

Sustu aşk...
İçimizde büyüyen çiçekler kıpırtısız...
Sustu aşk...
İçimizde çoğalan sevgiler yarınsız
Sustu aşk...
İçimizde üşüyen mevsimler baharsız..
Sustu aşk...
İçimizdeki biz kimliksiz...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder